x

x

onsdag den 3. maj 2017

Denne buket som jeg har lavet , er vist tideliger her på min blog, jeg viser den igen for at vise hvordan den ser ud nu hvor den nu er som tørret buket.
Den er stadig smukke, men bare "krympet" lidt
Jeg tørrer tit de buketter jeg laver, er der noget der er visen eller bare ikke så pænt  tager jeg det selvfølgelig væk. Den er stadig dekorativ, og som vist på billederne er det flot at have de i en flot glasskål - fad - gammel tallerken -  opsats - eller ja hvad man nu kan finde på. Her har jeg også lagt den udendørs i solskin på nogle flotte sten sammen med den rustne krone, buketten bliver taget ind om natten , ellers er den grim næste dag .
Når jeg tørrer mine buketter har dem  længere , og så er det jo sjovt at " lege" lidt med dem , ved at dekorerer forskellige steder , jeg syntes det er vældig hyggeligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.